marți, 6 decembrie 2011

Odiseea sarcinii

       In luna noiembrie 2010 am aflat ca sunt insarcinata, asa aratau cele doua teste de sarcina facute, unul dupa altul, avand in vedere ca rezultatul pozitiv al primului test nu ne-a convins.....doream sa fim siguri. Nu pot sa va explica cat de emotionati am fost. Era cel mai important moment pe care-l traisem pana atunci.Apoi a venit si confirmarea doctorului ginecolog....sarcina in evolutie....ce fericire. Lucrurile au fost destul de usoare , fara greturi prea mari si fara varsaturi. Am plecat in concediu de Craciun....putin diferit de unul normal avand in vedere starea mea, dar totusi unul frumos. Totul era minunat, pana in saptamana 9 de sarcina cand ceva s-a intamplat. Era intr-o duminica,ne-am gandit sa mergem la cumparaturi, dar lucrurile aveau sa se complice. Ajunsi la magazin, am simtit ca ceva nu este in ordine.....aveam hemoragie. Nu va pot explica spaima ce o simteam. Am plecat urgent la spital, dar vestile nu erau deloc bune: placenta jos inserata,desprinsa aproape total. M-au internat si ,din privirile lor,mi-am dat seama ca doctorii erau sceptici. O doamna doctor foarte simpatica mi-a explicat ce se intampla si mi-a spus ca daca trecem de noapte si se opreste pana a doua zi,sunt sanse mari sa scape,altfel nu .Mi-au dat medicamente si mi-au urat noapte buna. Nu va puteti inchipui disperarea pe care o simteam. Am stat aproape nemiscata in noaptea aia si imi rugam copilasul sa stea acolo la caldurica, sa nu plece ca mamica lui vrea sa-l aduca pe lume ......si a ramas. A ramas si mamica lui acasa cam o luna,cu interdictia de a se ridica din pat...aveam bilet de voie doar pana la baie. Noroc cu sotul meu drag care a fost alaturi de mine si m-a hranit in tot acest timp, fiindu-i mila de mina si nelasandu-ma sa mor de foame:)). Dupa ce m-au lasat sa ma ridic, satula de stat in casa, am hotarat sa-mi insotesc sotiorul la cumparaturi, acelasi magazin, alte probleme....am lesinat,lucru ce l-a cam speriat pe al meu sot :). Saracul, prin cate a trebuit sa treaca si el. Dar a trecut. Am mai avut un episod de sangerare dupa vreo luna,de am ajuns la 3 dimineata la spital, dar dupa aceea, totul a fost ok. Pana la sfarsit,placenta nu a fost previa,s-a ridicat si fetita mea a luptat sa traiasca. Am dus sarcina pana la termen,am nascut la 38 de saptamani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...