joi, 14 ianuarie 2016

Somon la cuptor






Foarte simplu si foarte gustos !

Ingrediente:

o bucata de somon
ulei de masline
20 g unt topit
o crenguta, doua de rozmarin si niste condimente ( orice preferati - eu am avut un amestec de oregano, menta, rozmarin, busuioc)
sare
piper
o portocala sau lamaie


Se pune ulei intr-o tava ce merge la cuptor, se aseaza pestele cu pielea in jos, se toarna untul topit si se condimenteaza ( sare, piper, condimente dupa gust), se aseaza feliile subtiri de portocala(lamaie) si crengutele de rozmarin. Se da la cuptor si se stropeste, din cand in cand, cu sosul ce se formeaza. Timpul de coacere difera de la cuptor la cuptor. Eu am unul pe gaz si l-am lasat in jur de jumatate de ora la foc potrivit ( doar ultimele 10 minute am dat focul mai tare ca sa se rumeneasca). De regula, somonul este facut cand se desface usor cu furculita.

Pofta buna !





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...